شرکت سازنده
نیرو محرکه
نیرو محرکه
نیرو موتور
نیرو محرکه
نوع انجین
تك سيلندر ، چهارزمانه ، هواخنك
تك سيلندر ، چهارزمانه ، سيستم خنك كننده روغن
تك سيلندر، اب اخنك
تك سيلندر ، چهارزمانه ، هواخنك
حجم انجین
149 cc
249 cc
155 cc
179 cc
سیستم سوخت رسانی
EFI(MIKUNI)
EFI(DELPHI)
انژکتور
EFI(DELPHI)
سیستم ترمز
ديسكي / لنتی با کفشکهای باز شونده
جلو و عقب – ديسكي/ ديسكي
جلو و عقب – ديسكي/ ديسكي
سيستم جرقه زني
ECU
ECU
ECU
مركز تا مركز چرخها (ميلي متر)
1210 mm
1470 mm
1330 mm
سيستم تعليق (كمك فنرها)
جلو: دوشاخه تلسكوپي / عقب: دو شاخه هيدروليك
جلو: دوشاخه تلسكوپي معكوس / عقب: تك شاخه هيدروليك
جلو: دوشاخه تلسكوپي معكوس/ عقب: دو شاخه هيدروليك
مشخصات تايرها (جلو و عقب)
2.5×18"عقب: "17×3.00 / جلو:و
3.00×21"عقب: "18×4.10 / جلو:و
14 - 100/80 جلو/14 - 120/70
عقب
90/90-17 عقب: 17-110/80 جلو:و
ظرفيت باك (ليتر)
10 lit
10.5 lit
7lit
17 lit
استارت
هندلي / الكتريكي
هندلي / الكتريكي
الكتريكي
منيفولد خروجي
تک اگزوز (1 راهه)
تک اگزوز (1 راهه)
تک اگزوز (1 راهه)
نسبت تراكم
9.2:1
9.2:1
9.25:1
حداكثر توان
8.3 Kw / 8200 rpm
10.4 Kw / 8000 rpm
حداكثر گشتاور
10.0 N.m 7000 rpm
13 N.m 6500 rpm
ر
سيستم انتقال نيرو
گيربكس دستي 5 دنده و انتقال قدرت به چرخ عقب توسط زنجير و چرخ زنجير
مصرف سوخت
2.3 lit/100km
جرم خالص(كيلوگرم)
102.4 kg
سیستم ترمز(جلو وعقب)
ديسكي/کفشکی
ولتاژ و ظرفیت باطری
12V-7Ah
سیستم انتقال نیرو
خودکار CVT
سیستم خنک کننده
آب خنک با سیستم تحریک سوپاپ SOHC