رنگ
آبیسفیدقرمزمشکیزرد
سفیدمشکی
سفیدمشکی
آبیسبزسفیدطوسیقرمزمشکیبنفشزرد
شرکت سازنده
متین خودرو
سپهرخودرو زنجان
نیرو محرکه
متین خودرو
قوای محرکه
موتور الکتریکی از نوع سیم پیچی
قدرت
2000 وات
گشتاور
46.82 نیوتن بر متر
۱۵.۰/۶۰۰۰
10.20 نیوتن بر متر
کمک فنر جلو
تلسکوپی
تلسکوپی
کمک فنر عقب
گازی
معمولی / گازی
ترمز جلو
دیسکی
دیسکی / کاسهای
ترمز عقب
دیسکی
کاسهای
سایز تایر جلو
12 - 120/70
18 * 2.50
سایز تایر عقب
12 - 120/70
17 * 3.00
نوع تایر
تیوبلس
تیوبلس/ تیوب و تایر
نوع طوقه
اسپرت
اسپرت / سیمپره
سایز طوقه جلو
12 * 2.5
18 * 1.4
سایز طوقه عقب
12 * 2.5
17 * 1.6
ابعاد کلی (طول، عرض، ارتفاع)
1910/ 760/ 1140 میلیمتر
1920/ 770/ 1020 میلیمتر
ارتفاع صندلی
800 میلیمتر
800 میلیمتر
فاصله دو محور
1380 میلیمتر
1240 میلیمتر
ارتفاع از سطح زمین
200 میلیمتر
250 میلیمتر
وزن خشک
97 کیلوگرم
100.2 کیلوگرم
اکسسوری
رادیو، بلندگوی بلوتوثی
کروز کنترل
دارد
سنسور جک بغل
دارد
قفل هوشمند
دارد
قابلیت کنترل سرعت
دارد
سوئیچ
معمولی
معمولی - دزدگیر به سفارش مشتری
دزدگیر
ندارد
کیلومتر
دیجیتال
دیجیتال / آنالوگ
روشنایی
رشتهای
لامپ رشتهای
نوع انجین
تک سیلندرچهار زمانه هوا خنک
تك سيلندر ، چهارزمانه ، سيستم خنك كننده روغن
تک سیلندر، چهار زمانه، دو سوپاپ
حجم انجین
۲۰۰ CC
249 cc
149 سیسی
سیستم سوخت رسانی
انژکتور yeson
EFI(DELPHI)
انژکتوری
روشن کننده
الکتریکی / هندلی
سیستم ترمز
جلو و عقب – دیسکی / کاسه ای
جلو و عقب – ديسكي/ ديسكي
سیستم آلایندگی
اگزوز EURO 4
وزن خالص
۱۲۸kg
تحمل وزن
۱۵۰kg
طول محور
۱۳۱۰ mm
ابعاد
۲۰۵۰*۷۸۵*۱۰۶۵ mm
سيستم جرقه زني
ECU
مركز تا مركز چرخها (ميلي متر)
1470 mm
سيستم تعليق (كمك فنرها)
جلو: دوشاخه تلسكوپي معكوس / عقب: تك شاخه هيدروليك
مشخصات تايرها (جلو و عقب)
3.00×21"عقب: "18×4.10 / جلو:و
ظرفيت باك (ليتر)
10.5 lit
استارت
هندلي / الكتريكي
منيفولد خروجي
تک اگزوز (1 راهه)
نسبت تراكم
9.2:1
قدرت (توان خالص)
10.7 اسب بخار
سیستم خنک کننده
هواخنک
سیستم جرقه زنی
ECU
سیتم انتقال قدرت
5 سرعته
نوع انتقال قدرت
زنجیر
سیستم استارت
الکتریکی
حجم روغن موتور
1 لیتر - SAE 20W50 / 10W40
حداکثر سرعت مجاز مطابق با استاندارد
95 کیلومتر در ساعت
حجم مخزن سوخت
9 لیتر
رتبه مصرف سوخت
E
میزان مصرف سوخت
2.4 لیتر در 100 کیلومتر
باطری
12v-7Ah / 12v-6.5Ah
استاندارد آلایندگی
EURO IV